TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość i rozpoznawalność marki wśród użytkowników platformy.
TikTok Brand Lift Study (BLS) to narzędzie pomiarowe typu first-party. Pozwala reklamodawcom lepiej zmierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. W efekcie mogą prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.
„Stale rozbudowujemy wachlarz naszych usług, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych. Zapewniamy im dostęp do najważniejszych danych i pogłębionych analiz, które pokazują zaangażowanie społeczności i napędzają sprzedaż ich produktów i usług. Dzięki TikTok BLS, reklamodawcy będą w stanie jeszcze lepiej interpretować postawy oraz preferencje swojej grupy docelowej, co przełoży się na jej większe zaangażowanie, przywiązanie do marki i chęć interakcji” – mówi Rafał Drzewiecki, Head Of Marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Siła społeczności TikToka jest ogromna – od tworzenia światowych, viralowych trendów, po zwiększanie popytu na konkretne produkty. TikTok BLS zapewnia markom nowatorskie podejście do tradycyjnych badań i optymalizacji tzw. brand resonance. Narzędzie jest spójne z koncepcją TikToka jako platformy, poprzez wykorzystanie muzyki oraz animacji graficznych do angażowania odbiorców.
TikTok BLS może być wykorzystywany przez partnerów biznesowych do badania publiczności na szeroką skalę. Rozwiązanie swoim zasięgiem obejmuje m. in. takie rynki jak USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Polska, Japonia czy Brazylia.
Zewnętrzną jednostką weryfikującą Brand Lift Study jest Kantar.
„Z badania Kantar Media Reaction wiemy, że TikTok jest platformą, której użytkownicy na całym świecie mają najlepsze doświadczenia reklamowe. Kluczowe dla reklamodawców i ich agencji jest więc zrozumienie co sprawdza się na platformie” - powiedziała Nicole Jones, Senior Vice President, Growth & Strategy, Media & Content w Kantar. „Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że zostaliśmy zewnętrznym partnerem weryfikacyjnym TikTok i możemy pomóc w mierzeniu wpływu reklamy na platformie i wspierać reklamodawców w uzyskaniu zwrotu z ich inwestycji w działania marketingowe" – dodaje.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/tiktok-brand-lift-study-najnowsze-rozwiazanie-do-mierzenia-wynikow-kampanii-reklamowych